Van Alice Springs naar Cairns

6 april 2014 - Alice Springs, Australië

imageimage

Ohhhh, wat hebben wij heerlijk geslapen, mooie kamer, goede bedden, lekker ontbijtje en niet om 4.00 uur ons bed uit. Dat was even heerlijk bijkomen, daarna reislogger bijgewerkt, even rondgelopen, (Alice Springs is niet zo groot) een lekkere wrap als lunch en een Aboriginal kunstwerk voor onszelf gekocht voor aan de muur. Om 15.30 werden we opgehaald voor de vlucht en om 19.30 uur geland op Cairns. Taxi genomen naar het hotel en wat bleek......moeten we onszelf binnen laten.

Op zondagavond is er niemand bij de receptie dus moesten we bellen naar de nachtportier en kregen we een code voor het kluisje bij de deur en daar zat de toegangskaart voor de deuren in.

Spullen in het appartement gedropt en Cairns in, het was nog 26° om 21.00 uur en we hadden zin in een borrel. Gewandeld naar de haven en daar heerlijk uurtje gezeten. Terug in appartement douche genomen en nu maar weer eens gaan slapen! Tot morgen maar weer!

1. Gema:
    6 april 2014
    kort en krachtig eff rust
  2. Yolanda:
    6 april 2014
    Lekker hoor ff bijkomen na 3 dagen flink aan de wandel en vroeg op. Mooie foto's hoor van de afgelopen dagen en leuke aboriginal print!

groetjes van ons
  3. Marrie:
    7 april 2014
    Tilly en Henk.
    Wat leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Indrukwekkend en herkenbaar.