Van Cairns naar Sydney

13 april 2014 - Sydney, Australië

Nou, eindelijk zijn we dan in Sydney, met aardig wat vertraging nog. We zouden om 9.50 uur vertrekken, maar hadden 2.00 uur vertraging en uiteindelijk werd het 12.10 voordat we vlogen, het was vreselijk druk op de luchthaven, er moest natuurlijk een dag ingehaald worden en wat een gekwetter van vooral die Aziaten, dat zijn ontzettend drukke mensen.

Maar goed, we zitten nu midden in Sydney om de hoek van Chinatown. We hebben een fijn appartement, ruim genoeg voor drie dagen, met een aparte slaapkamer, dus deze laatste dagen zitten we ook weer prima. Nog even wat boodschappen gedaan om 's morgens een ontbijtje te maken en wat te drinken en toen maar eens de buurt verkennen. Ondertussen was het al donker geworden en wat een drukte en zoveel verschillende nationaliteiten, fascinerend om te zien allemaal, we zitten vlakbij de Sydney tower, het Queen Victoria Building en nog meer interessante gebouwen en zo hoog allemaal, je krijgt er een stijve nek van en die gaan we morgen bij daglicht maar eens bewonderen en foto's maken.

En omdat we toch in Chinatown zijn, dan ook daar maar gegeten, lekker hoor, beef in heerlijke saus en chicken teriyaki en dat voor $ AUD 13, omgerekend wel € 9, dus dat was een duur avondje. Morgen lekker op stap en de stad verkennen.

1. John en Jo:
    13 april 2014
    Jeetje laatste stukje van jullie reis alweer wat is dat snel gegaan. In ieder geval heel veel plezier in sydney!!
  2. An & Bert:
    13 april 2014
    Nou lieverds, geniet nog even die laatste dagen daar! Wij gaan alvast mooi paasweer bestellen voor jullie.....
  3. Kees:
    13 april 2014
    Zo de storm overleefd en nu de laatste
    dagen daar, nog veel plezier hoor.
  4. Melissa:
    13 april 2014
    Geniet nog maar lekker in sidney ff beetje bijkomen van jullie trip X
  5. Marrie:
    13 april 2014
    Geniet van jullie laatste dagen.We vinden het erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.
  6. Yolanda:
    13 april 2014
    Fijn dat jullie in Sydney zitten! Veel plezier de laatste weken en zie jullie snel. Xxx van ons
  7. Tilly en Henk Veerhuis:
    14 april 2014
    Nou Yol, de laatste dagen hoor en geen weken meer, zo is het wel mooi geweest, haha. Kus van ons voor jullie!XX