Home sweet Home

17 april 2014 - Hong Kong Int Airport, China

imageOm 6.40 uur veilig geland op Schiphol en opgewacht door Elvira, gezellig hoor.
Dit is dan het laatste verslag van onze reis naar het prachtige Australië, we hebben enorm genoten en alles gezien en gedaan wat we wilden doen, (behalve naar de Blue Mountains, dat kwam door de cycloon).

Wat is het een prachtig land, zo oneindig groot, met  zoveel verschillende staten, elk met hun eigen unieke onschatbare rijkdommen en schitterende stranden, prachtig koraalrif, een unieke en gevarieerde fauna, de Outback, de regenwouden en de bergen.

We hebben er veel van gezien, zijn in verschillende staten geweest, maar er is zo veel en het is zo groot, de meeste Aussies hebben nog niet zoveel gezien als wij.

En de mensen zijn er zo vriendelijk, zo tolerant, behulpzaam en echt geïnteresseerd in waar je vandaan komt, waar je bent geweest en dan niet uit nieuwsgierigheid, ze nemen echt de tijd voor je en vertellen wat en waar je het beste heen kunt gaan.

En niet te vergeten natuurlijk de tijd bij Huub en Coby, het was geweldig om hun weer te zien en zeker ook de omgeving daar in de buurt van Nowra, we hebben er dan ook veel gezien en gedaan. En ook heerlijk gewandeld met de hond Missy, (zo'n schattig beest), Coby was bang dat hij niet zo aardig zou zijn, hij kan nog wel eens plotseling bijten zei ze, maar........hij was niet meer weg te slaan bij ons en zeker niet bij Henk. Je loopt er heerlijk langs de rivier en als je de weg over steekt en een stukje duin, zit je zo op het strand, prachtig. We hebben een heerlijke tijd doorgebracht bij hun en ook gezellig dat Mick er nog was en dat we kennis hebben gemaakt met Kylie, zijn vriendin. Misschien komen ze nog eens naar Nederland, ben benieuwd, ze zijn in ieder geval welkom.

Kortom, het is voor ons een unieke ervaring geweest en we hebben ervan genoten om dat met familie en vrienden te delen door middel van deze reislogger, maar ook vanwege de vele reacties die we er op kregen, dat was iedere dag weer leuk om te lezen.

p.s. Ik heb het dan wel allemaal opgeschreven, maar Henk was echt wel een helpende hand als ik het soms even niet wist te omschrijven om onze belevenissen tot uitdrukking te brengen!!

En dan nu maar weer tot de orde van de dag, met wassen en wassen en.......het leven van alledag, ook niets mis mee hoor!

Henk en Tilly

1. Marrie:
    17 april 2014
    Het was erg leuk jullie verslagen te lezen.Bedankt en welkom thuis
  2. Lida:
    En nu je kleindochter weer knuffelen!! Welkom thuis! x Lida
  3. Kees:
    17 april 2014
    Hoe dan ook de reisverslagen waren erg boeiend, bedankt. X
  4. An & Bert:
    17 april 2014
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! en straks genieten met een hapje en drankje en verhalen, verhalen, verhalen.....heerlijk!
  5. John en Jo:
    17 april 2014
    Welcome home friends! Vanacht weer ff pokeren Henk?
  6. Yolanda:
    17 april 2014
    Het was super leuk om met jullie mee te reizen dankzij de verhalen en de foto's! Jullie hebben een fantastische reis gemaakt!
  7. Adrie:
    18 april 2014
    Beste Henk en Tilly,

Jullie ook bedankt, en ik weet zeker dat ik dit namens ons allemaal schrijf, bedankt voor jullie mooie verslagen. Zo hebben wij ook genoten van dat prachtige land.
    Met groetjes,
    Adrie en Thea
  8. Piet:
    18 april 2014
    Leuk al die reisverslagen. Ben benieuwd naar jullie fotoboek(en).