Van Goulburn naar Shoalhaven Heads

29 maart 2014 - Goulburn, Australië

photo\'s 009photo\'s 020Laatste keer wakker geworden in de caravan, ontbeten en alles weer in tassen in de auto gedaan, we hoeven nog maar 140 kilometer vandaag.

Gestopt voor The Big Merino, het is een ontzettend groot schaap dat symbool staat voor de wolindustrie hier.

Het is een gevaarte van 15 meter hoog en 18 meter lang en weegt 100 ton. Je kon er in via een trap omhoog en door z`n ogen uitkijken over Goulburn. Door middel van foto's en uitleg erbij kreeg je een goede kijk op 200 jaar wolindustrie.

Het laatste deel van de reis was erg mooi, we reden door de Kangoeroe Valley en ja, we moesten een grote berg over en dus voor de laatste dag nog 30 kilometer lang haarspeldbochten, maar......het was een mooie afsluiting van onze tour en hebben om 15.00 uur de auto en caravan weer veilig bij Huub op het erf gezet.

Het is ook wel weer fijn om hier nog even te zijn voor we onze reis vervolgen naar de Outback.

1. Jos:
    29 maart 2014
    Dat zijn nog is vrachtwagens daar !!!! Die zal je in de outback nog wel langer tegen komen.
    Nice weekend, cheers and no worries
  2. Elvira:
    30 maart 2014
    zo, en nu ff lekker relaxen, gezellig bij huub en coby zonder wifi.
    hihi xx
  3. Adrie:
    Hoi Henk en Tilly,
    Ben begonnen met het lezen van jullie verslagen. Volgens mij een hele mooie reis. Alleen al de caravan is al een avontuur voor jullie. Uit het laatste verhaal begrijp ik dat de caravan al weer ingeleverd is en jullie nog lang niet uit gekeken zijn. Wij wensen jullie in ieder geval nog heel veel plezier en geniet er volop van.
    Groetjes van ons.
  4. John en Jo:
    30 maart 2014
    Sooow he die ram heeft me n paar zware ballen zeg, goed dat jullie m ff geholpen hebben. Een hele mooie tweede deel van de vakantie gewenst vrinden!
  5. Kees:
    30 maart 2014
    Nou het eerste deel zit erop, waar een avontuur he.
    Wat houdt dat 2e deel in?
  6. Lia:
    30 maart 2014
    Geweldige foto's die bij het verslag van 29 maart. Wat geweldig om zo iets mee te mogen maken Tilly en Henk.